artimperium.pl

Blog tematyczny o motoryzacji, biznesie i lifestylu

Lifestyle

Zwroty ForPro od A do Z

Zwroty ForPro od A do Z

Jeśli masz pytania dotyczące procedury zwrotu zamówionych produktów w sklepie internetowym ForPro, postaramy się poniżej udzielić odpowiedzi na wszystkie ważne kwestie. Ile jest dni na zwrot, co można zwracać, kiedy otrzymuje się zwrot środków? Sprawdź już teraz. 

Ile dni na zwrot?

Aby dokonać zwrotu, masz 14 dni od daty zakupu. Wystarczy odesłać produkty do tego e-sklepu wraz z paragonem i wypełnionym formularzem zwrotu/wymiany, dostępnym na stronie e-sklepu ForPro. Pamiętaj, aby dokładnie wpisać poniższe dane:

ForPro

ul. Relaksowa 14J

02-796 Warszawa

Tel: 533 387 888

Innym wartym uwagi rozwiązaniem są Wygodne Zwroty – zwrot do ForPro jest możliwy na tej stronie: https://wygodnezwroty.pl/forpro 

Co zwracać, a czego nie?

Warto zauważyć kilka istotnych punktów. Produkty mogą zostać zwrócone tylko wtedy, gdy:

  • nie wykazują żadnych śladów użytkowania,

  • mają wszystkie metki nienaruszone,

  • znajdują się w oryginalnym opakowaniu (szczególnie dotyczy to obuwia).

Jeśli chcesz dokonać wymiany produktu, również masz na to 14 dni od daty zakupu. Oprócz samego produktu, dołącz paragon, wypełniony formularz zwrotu/wymiany oraz ważne – podaj numer nowego zamówienia w formularzu, aby ForPro mogło sprawnie zweryfikować wymianę. Przy nadawaniu przesyłki, pamiętaj o dokładnym wpisaniu danych, które podaliśmy wcześniej.

Ile czasu na zwrot pieniędzy?

Jeśli chodzi o zwrot pieniędzy za zwrócone produkty, ForPro dokonuje go w terminie 14 dni od momentu otrzymania zwróconych towarów i potwierdzenia poprawności procedury zwrotu. Jeśli jednak jeszcze nie otrzymałeś/aś zwrotu pieniędzy, sugerujemy skontaktować się z Twoim bankiem, ponieważ czasami mogą wystąpić niewielkie opóźnienia.

ForPro Zwroty za pomocą Wygodnych Zwrotów

Dodatkowo, w przypadku zwrotów w sklepie ForPro istnieje również możliwość skorzystania z usług brokera kurierskiego o długim stażu, AlleKurier. Przyjemność zwrotów to tylko 4 proste kroki:

ETAP 1

Wybierz sklep, do którego chcesz zwrócić towar. Z naszej rosnącej listy sklepów wybierz ten, do którego chcesz dokonać zwrotu zamówienia. Oferujemy wybór spośród ponad 10 000 sklepów, dając Ci szeroki wybór.

ETAP 2

Wypełnij formularz i opłać przesyłkę. Wypełnij prosty formularz, podając niezbędne informacje o przesyłce. Wybierz preferowaną firmę kurierską, podaj swoje dane i ureguluj koszt przesyłki. Cały proces odbywa się online, bez konieczności drukowania etykiety i ręcznego adresowania paczki.

ETAP 3

Zaniesienie paczki do wybranego punktu nadawczego. Przejdź do wybranego punktu nadawczego i dostarcz tam swoją paczkę. Masz do dyspozycji aż 44 000 punktów, takich jak Paczkomaty InPost, sklepy Żabka, Stokrotka, Lidl itd. Możesz wybrać najdogodniejsze miejsce dla siebie.

ETAP 4

Oczekuj na zwrot pieniędzy. Po dokonaniu zwrotu towaru, sklep ma maksymalnie 14 dni na dokonanie zwrotu pieniędzy. W tym czasie oczekuj zwrotu środków na swoje konto zgodnie z warunkami umowy odstąpienia od zakupu.

Udostępnij