PREZYDENTA MIASTA JELENIEJ GÓRY
o konkursie na kandydata na stanowisko
DYREKTORA BIURA WYSTAW ARTYSTYCZNYCH
W JELENIEJ GÓRZE
ul. Długa 1, 58-500 Jelenia Góra
- Kandydaci przystępujący do konkursu powinni spełniać następujące kryteria:
- wykształcenie wyższe z dziedziny sztuk plastycznych, historii sztuki, kulturoznawstwa lub organizacji i zarządzania w kulturze, pożądane studia podyplomowe, szkolenia lub kursy z zarządzania,
- co najmniej dwuletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w instytucji kultury lub związane z działalnością kulturalną oraz prowadzeniem własnej działalności gospodarczej związanej z kulturą,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo popełnione umyślnie,
- kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
- stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na stanowisku kierowniczym,
- zdolności organizacyjne i menedżerskie, pozwalające na zarządzanie zespołem oraz koordynację projektów artystycznych,
- znajomość zasad funkcjonowania instytucji kultury, w tym przepisów prawnych,
- znajomość zagadnień pozyskiwania i rozliczania środków zewnętrznych, w tym funduszy unijnych, środków z budżetu państwa,
- pożądane doświadczenie w realizacji remontów i inwestycji,
- znajomość przynajmniej jednego języka obcego w stopniu komunikatywnym.
- Oferty składane przez kandydatów muszą zawierać:
- życiorys (CV),
- wniosek o przystąpienie do konkursu zawierający motywację do kandydowania na stanowisko Dyrektora Biura Wystaw Artystycznych w Jeleniej Górze,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych oraz studiów podyplomowych),
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (kserokopie świadectw pracy, dokumentów potwierdzających prowadzenie działalności gospodarczej, zaświadczeń oraz innych umów), kserokopie ukończonych kursów, szkoleń, certyfikatów,
- opinie i referencje z poprzednich miejsc pracy,
- życiorys (CV) i wniosek o przystąpieniu do konkursu powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych Miasto Jelenia Góra, Plac Ratuszowy 58, 58-500 Jelenia Góra, zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2018 r. o ochronie danych osobowych przetwarzanych w związku z zapobieganiem i zwalczaniem przestępczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 125 z późn. zm.)”,
- pisemną, autorską koncepcję funkcjonowania (programowa/plan rozwoju, organizacyjna i finansowa, w tym alternatywne źródła finansowania) Biura
Wystaw Artystycznych w Jeleniej Górze, na okres obejmujący trzy lata począwszy od 1 stycznia 2021 r., uwzględniająca pozyskiwanie środków zewnętrznych, - wykaz zrealizowanych projektów ze środków zewnętrznych, w tym funduszy unijnych, środków z budżetu państwa, z podaniem wysokości i źródeł finansowania,
- wykaz zrealizowanych remontów i inwestycji,
- zaświadczenie lekarskie o aktualnym stanie zdrowia potwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na stanowisku kierowniczym,
- oświadczenie „Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam w pełni z praw publicznych, nie byłam (byłem) skazana (skazany) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”,
- oświadczenie kandydata, że nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1440 z późn. zm.),
- wszelkie sporządzone przez kandydata dokumenty powinny być własnoręcznie podpisane.
- Zastrzega się możliwość weryfikacji informacji zawartych w ofercie.
- Informacji na temat warunków organizacyjno-finansowych działalności Biura Wystaw Artystycznych w Jeleniej Górze udziela Wydział Kultury Urzędu Miasta Jelenia Góra, 58-500 Jelenia Góra, Plac Ratuszowy 58, pokój 308, tel. 075/ 75-46-178, kultura@jeleniagora.pl.
- Projekt umowy w sprawie warunków organizacyjno-finansowych działalności Biura Wystaw Artystycznych w Jeleniej Górze dostępny na bip.jeleniagora.pl „Ogłoszenia Prezydenta Miasta Jeleniej Góry”.
- Wniosek o przystąpienie do konkursu oraz wymagane dokumenty należy złożyć w Urzędzie Miasta Jelenia Góra, Wydział Kultury, 58-500 Jelenia Góra, Plac Ratuszowy 58, pokój 308; w terminie do 23 listopada 2020 r. do godz. 15.30; w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Konkurs na Dyrektora BWA w Jeleniej Górze” oraz imieniem i nazwiskiem kandydata, dokładnym adresem do korespondencji, e-mailem i/lub numerem telefonu kontaktowego; za datę złożenia uważa się datę wpływu do Wydziału Kultury Urzędu Miasta Jelenia Góra; oferty które wpłyną po terminie nie będą poddane procedurze konkursowej i zostaną odesłane.
- Do przeprowadzenia konkursu Prezydent Miasta Jeleniej Góry powoła komisję konkursową zgodnie z art. 16 ust. 4 ustawy z dnia 25 października 1991 r.
o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz. U. z 2020 r., poz. 194 z późn. zm.) i określi tryb jej pracy. - Konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach: I etap - sprawdzenie ofert pod względem spełniania warunków określonych w ogłoszeniu o konkursie bez udziału kandydatów; II etap - rozmowa kwalifikacyjna. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
- Przewidywany termin rozpatrzenia wniosków o przystąpienie do konkursu nastąpi do dnia 4 grudnia 2020 r.
- Kandydat wyłoniony w konkursie zostanie powołany na stanowisko Dyrektora Biura Wystaw Artystycznych w Jeleniej Górze na okres trzech lat.
Jeleniej Góry
http://bip.jeleniagora.pl/oferta-pracy/13742/ogloszenie-o-konkursie-na-kandydata-na-stanowisko-dyrektora-biura-wystaw-artystycznych-w-jeleniej-gorze