Dzisiaj jest: 17.6.2019, imieniny: Laury, Leszka, Marcjana

Sukces drugiej edycji Interior Design Forum

Dodano: 6 lat temu Czytane: 2242

Sukces drugiej edycji Interior Design Forum w Business Centre Club

Sukces drugiej edycji Interior Design Forum

Sukces drugiej edycji

Interior Design Forum

w Business Centre Club

Ponad sto osób wzięło udział w Interior Design Forum. Większość uczestników to architekci i dekoratorzy wnętrz zainteresowani najnowszymi trendami i aktualną ofertą artykułów wnętrzarskich.

21 marca 2013 roku w Business Centre Club przy Placu Żelaznej Bramy 10 w Warszawie odbyło się II Interior Design Forum – impreza branży wyposażenia wnętrz, dedykowana architektom, dekoratorom i projektantom wnętrz oraz pracowniom dekoracji okna, a także innym osobom związanym z branżą. Wydarzenie przyciągnęło ponad sto osób, w tym około 90 dekoratorów wnętrz i architektów.
Również i tym razem nie zabrakło atrakcji przygotowanych przez organizatorów. Można było wziąć udział w ciekawym i pouczającym wykładzie Marka Borowińskiego o (jakże aktualnym) temacie „Jak skutecznie sprzedawać usługi projektowe w internecie.” Następnie Tomasz Rawski z firmy Marcin Dekor zaprezentował najnowsze rozwiązania w systemach aranżacji okien „Karnisze i systemy aranżacji okien” .
W ramach przerwy goście odwiedzili stoiska firm oferujących produkty i usługi z branży. Wśród nich były takie marki, jak: Sati – reprezentowana przez MAGdecor, Carpets & More, ED-Wall Art Galeria Sztuki i Artefaktów, Marcin Dekor, Dekoma. Była też okazja do prowadzenia rozmów przy kawie.
Zaraz po przerwie Jerzy Osika, prezes Promedia, wygłosił prelekcję na temat „Jak sprzedawać mężczyznom, a jak kobietom”. Po wykładzie odbył się panel dyskusyjny „Jak pozyskiwać klientów” z udziałem Anny Dubienieckiej–Suszek z Formwell.eu, Tomasza Rawskiego z Marcin Dekor, Magdaleny Woźniak z ArtImperium, Andrzeja Beredy z Promosalons oraz Marka Borowińskiego z MarekBorowinski.com Consulting.
Po przerwie na lunch i zwiedzanie stoisk swoją prezentację wygłosiła Monika Onoszko – projektantka wnętrz, właścicielka marki Onomono. Prezentacja dotyczyła najnowszych trendów w projektowaniu wnętrz, wzorów i kolorów na sezon jesień-zima 2013/2014, a także przykładowych designerskich elementów wyposażenia wnętrz. Trendy opracowane zostały przez światowe biuro trendów Fashion Snoops z Nowego Jorku. Polskim reprezentantem Fashion Snoops jest Promedia - organizator Interior Design Forum.

Tradycyjnie na zakończenie odbyła się loteria wizytówkowa, podczas której rozlosowane zostały prezenty, przygotowane przez sponsorów upominków.

Partnerzy II Interior Design Forum: Marcin Dekor, Dekoma, MAGdecor, SATI, Carpets & More, Elkamino Dom, Folland, Gerster, Decoina, About Design, Onomono, Prodmar, Ed-Wall Art Galeria Sztuki i Artefaktów, Soled.

Sponsorzy upominków: Krenig, Femi, Paris Optique, Sys, Dr Irena Eris, Teatr Capitol, Greno, Barilla, Wasa, Sati, Barwa. Filmbox.
Patronat medialny: Ambiente, Ambiente International, Art Imperium – Portal Kulturalny, platforma współpracy moda &design Modeus, BiznesMeble.pl.

Jesienna edycja Interior Design Forum będzie miała miejsce w dniu 19 września, w Business Centre Club, Warszawa.



Fot. Pawel Skorowski
Tekst: Magda Woźniak
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.